Underbar kväll!

Tack underbara människor för den grymma kvällen!
Först drog jag, jennifer, nico och felix ner på stan för vi skulle hyra film och köpa sockervadd och sånt sen så var vi på stan i typ .. 2 timmar kanske eller nått sen drar vi hem till nico och då när jag kliver in för dörren hoppar jocke, jacke, rasse och abbe fram och skrämmer skit ur mig och såå hade dom fixat taco och så! Så en överraskningsfest för mig som är om en vecka! ;) Jag fick 800 KR! Fatta hur glad jag blev! <3333333333333 haha! Men iallafall jag blev så glad för att dom hade fixat allt det för mig så jag börja lipa .. haha vilken mjukis jag är! Iallafall TACKTACKTACK! <3
Julïa Lepard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0