Oh, your a rocket queen ohyeah!

Heysan på er! Idag har jag vart hemma från skolan! Hade äckligt jävla ont i magen! Nu sitter jag nere i värmen och kollar på American Funniest Home Videos haha, jag älskar det programmet så jävla roligt haha! Igår var jag ju med sonny först hamnade vi på udden och snackade lite, lyssnade på musik och bara tog det lugnt.. Sen fick vi (jag) för mig att vi skulle hitta någon rolig skogsväg att åka på med hans jävla moppe och det var jävligt roligt faktiskt haha! Men jag är en sån jävla tönt så jag trodde jag skulle dö typ hela tiden haha! Vi var .. i Rödja tror jag och sen typ .. nästan stensjön och ja vi åkte fan runt överallt! Ska snart iväg och handla lite food! Seya!

Kommentarer
Postat av: Melody

Sv. Done. :)

2011-05-10 @ 19:33:19
URL: http://melodymarvelous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0