Julïa Lepard

Heyy jag ska börja blogga på blogg.se nu igen för jag har tröttnat på devote! Iallafall så kommer det ta ett tag innan ny design är uppe och så för att det är min kompis som ska fixa den och jag vet inte när vi har tid för det! Kan ju börja med att berätta lite saker om mig!

-Julïa heter jag haha, heter inte Lepard i efternamn haha tror jag alla fattar utan jag heter Lundström och bor i nässjö ett litet place i småland!
-Musiken är min största passion!
-Älskar skor, kläder, smink och hår!
-Har fobi för fötter, höjder och uppfällda toalettlock!
-Spelar bas och sjunger lite då och då!

Och ja, om ni vill veta något mer är det bara att fråga! Så här kommer ni få läsa om mig, musik, smink, hår, kläder och ja allt jag har för mig på dagarna och sånt! Men jag kommer inte börja blogga här förens min design är uppe! Men ska skynda på min kompis lite (;
Läs min andra blogg sålänge! www.rockchick.devote.se
Ha det bäst sålänge!



Julïa Lepard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0